Fotbal

Rozhodčí v Lize mistrů špatně počítal. Červenou kartu musel s hanbou odvolat

I mistr rozhodčí se někdy utne. Zkušený arbitr Anthony Taylor se v zápase Ligy mistrů Dynamo Kyjev – Benfica Lisabon přepočítal. Krátce poté, co Denyse Harmaše poslal ven ze hry kvůli dvěma inkasovaným žlutým, musel červenou kartu anulovat.

Záložník Dynama šel v 82. minutě do souboje nebezpečným šlapákem a když se soupeř svalil na zem, Taylor už přibíhal s připraveným kartónkem. Vytáhl žlutou, následně červenou a Harmaše poslal ze hřiště.

 

Ale zkušený sudí, který 11 let píská Premier League a mezinárodní zápasy od roku 2013, se tentokrát přepočítal. Pro Harmaše to byl první trest zápasu, a tedy první žlutá karta. Tylor tak musel vzít svou akci zpět a ukrajinského fotbalistu nechat hrát dál. Jeho minela neušla pozornosti fanouškům a ti zkušeného arbitra grilují na sociálních sítích.

Utkání skupinové fáze Ligy mistrů nakonec skončilo bezbrankovou remízou. V závěru se sice chvíli radovali hráči Dynama, ale Šaparenkova trefa v nastavení uznána nebyla kvůli ofsajdu.

Související obsah

Sestřih zápasu Ligy mistrů mezi Dynamem Kyjev a Benficou Lisabon:​

Voyo

Sledujte Nova Sport ve full HD na Voyo.cz

K tématu Fotbal

Důležité Události

Krátká zpráva

Senzace v Lize mistrů se nekoná! Opava v kvalifikaci prohrála s Prometey o 22 bodů

Český basketbal si bude muset na dva zástupce v Lize mistrů počkat. Opava v semifinále kvalifikace Ligy mistrů nestačila na ukrajinský celek SC Prometey 78:100 (13:33, 29:24, 20:24, 19:16). Jediným českým zástupcem v LM tak zůstává celek z Nymburku.