Varování: Po shlédnutí videa z prvních testů speciálu Hyundai i20 WRC se začnete nekontrolovatelně těšit na příští rallyovou sezónu. A taky se vám začnou líbit korejská auta.
Když v polovině loňského roku automobilová federace FIA oznámila změnu pravidel pro závodní speciály WRC, všichni to kvitovali s povděkem. A jak ukazují první videa z finálního testování třeba u Hyundaie, který si jen tak mimochodem brousí zuby na celkový titul, tak se máme opravdu na co těšit! A o to víc nás mrzí odchod Volkswagenu...
DOPORUČUJEME: Toyota se vrací, nové WRC testuje samotný Tommi Makinen
Nová závodní auta WRC budou širší a budou mít agresivnější aerodynamiku. Přeplňované čtyřválce 1,6 l budou mít výkon až 380 koní a zadní diferenciál bude řízen elektronikou. Auta taky budou o pětadvacet kilo lehčí. Co to všechno znamená? Podle všeho podstatně rozevlátější styl jízdy, lepší zvuk a určitě ještě rychlejší časy na kilometr. My se těšíme MOC!
STAŇTE SE NAŠIMI FANOUŠKY NA FACEBOOKU