Samotné Porsche 911 R bylo vyrobeno v limitované sérii 991 kusů a okamžitě začali stoupat na ceně. A tohle je ještě něco speciálnějšího - provedení Steve McQueen.
Aby bylo jasno, tohle je auto, které si koupil jistý francouz, najel s ním necelých 600 kilometrů a pak ho odvezl do Porsche, aby z něj udělali ještě něco speciálnějšího, že je 911 R sama o sobě. A to se přitom zdá skoro nemožné, protože 911 R vznikla na oslavu samotného řízení, byla postavena pro řidiče, pro které je důležitější pocit za volantem než čas na okruhu. Proto má 911 R pohon zadních kol, manuální převodovku a jiné nastavení podvozku. Pomalá však není ani náhodou - pohonné ústrojí je z 911 GT3 RS a výkon 500 koní mluví za vše.
DOPORUČUJEME: 911 Singer - nejlepší Porsche všech dob
Majitel měl jasnou představu o tom, co chce s autem v Porsche Exclusive udělat. S výjimkou odlehčeného setrvačníku žádné mechanické změny, ale spousta stylu navíc. Auto s pořadovým číslem 967 (má připomínat rok 1967) má speciální lak Slate Grey s kontrastními stříbrnými pruhy a žlutými nápisy. Uvnitř najdete karbonové sedačky, černou kůži a v prazích podsvětlený slavný McQueenův citát: „Racing is life. Anything that happens before or after is just waiting.“ (Závodění je život. Vše před tím a potom je jen čekání.)
STAŇTE SE NAŠIMI FANOUŠKY NA FACEBOOKU
Na závěr se sluší dodat, že auto bude za pár dní vydraženo a pětadvacet procent z částky půjde nadaceiGustave Roussy, což je francouzský institut a jedno z předních světových středisek pro výzkum léků na rakovinu.