Mnichovská automobilka mění svoje tradiční modrobílé logo, připomínající roztočenou vrtuli. Zatím jen pro některé modely.
Na začátku dvacátého století vznikla v Mnichově firma zabývající se výrobou leteckých motorů. Jmenovala se Rapp Motorenwerke. V průněhu první války ale mění svoje jméno na Bayerische Motorenwerke a 13. srpna 1918 se konečně v obchodním rejstříku objevuje značka BMW i s důvěrně známým logem - bílá a modrá barva ve znaku byly zároveň barvami státu Bavorsko.
DOPORUČUJEME: Co znamenají loga jednotlivých automobilek? Podívejte se!
Jak je jasně vidět z úvodního obrázku, tak celých sto let se logo BMW se měnilo jen nepatrně. Ale nyní se někdo rozhodl být papežtější než papež, a na autosalonu ve Frankfurtu se objevilo nové, jen černobílé logo, byť zatím jen v tiskových materiálech a ne na autech. Je to největší změna ve stoleté historii loga značky, ale pozor, nebude na všech modelech, jen na těch nejdražších, konkrétně na aktuální řadě 7 a i8, ale v budoucnu budou taky na novém SUV X7 a na nové řadě 8. Podle BMW jde hlavně o rozlišení prémiových vozů od zbytku modelové řady. Není bez zajímavosti, že v propagačních materiálech u těchto aut pak automobilka taky používá nezkrácené označení Bayerische Motoren Werke.
DOPORUČUJEME: BMW se vrací s označením CSL. Dostane ho speciální verze modelu M2
Kromě nového loga budou mít prémiové modely BMW i novou paletu služeb pro prémiové zákazníky. Tak třeba majitelé sedmičkové limuzíny si budou moci půjčit sportovní model i8 nebo 8 na sportovní svezení, případně jim bude k dispozici velké SUV X7, to když budou potřebovat jet třeba na hory. Pro majitele vozů i8 je k dispozici nový program BMW Pure Impulse Experience, který se soustředí na lifestylové zážitky, a v něm najdete zase takové věci jako třeba vyhlídkové jízdy, společné návštěvy michelinských restaurací, nebo třeba účast na Grammy v Los Angeles či veletrhu umění Art Basel v Hongkongu.
BAVÍ VÁS AUTA A SVĚT KOLEM NICH? ZAPARKUJTE U NÁS NA FACEBOOKU!