Běžně je nepotkáte. Tyhle čtyři škodovky bez střechy se vyráběly v osmdesátých a devadesátých letech, ale vznikly jen v omezených počtech kusů. Nyní si je můžete koupit. Jen dvě z nich jsou v relativně dobrém stavu, ty další dvě vyžadují ještě hodně práce a úsili. Majitel je prodává jako ucelenou sbírku a chce za ni 3,5 milionu korun.
Staré škodovky jdou do ceny a kupátko 110R za 200 tisíc nebo stará Felicia Cabrio za půl milionu, to je realita dnešních dní. Kdo měl nějakou v garáži a neprodal ji, nebo ji spíš nevyhodil, ten si nyní musí mnout ruce. Vždyť i úplně obyčejný Favorit v dobrém stavu a s malým nájezdem stojí klidně osmdesát tisíc... Ale tohle je ještě trochu jiná káva. Aktuálně se v Čechách objevil inzerát, který nabízí čtyři vzácné kabriolety od škodovky. Majitel je relativně skoupý na slovo, vyžaduje jen kontakt přes email, že se ozve zpět, ale auta to jsou zajímavá...
DOPORUČUJEME: Škoda Favorit slaví 30. narozeniny. Dnes by stála 819 400 Kč.
Prvním autem je Škoda Rapid 130 LDD s anglickým TP. Auto je rozebrané, s lehkou korozí zadních lemů, ale karoserie je prý zdravá a s originálním lakem. Motor je v chodu a k autu je nová plátěná střecha. Druhým kouskem je Škoda Garde Cabrio po částečné renovaci motoru, brzd, interiéru. Vozidlo má najeto 54 tisíc kilometrů a bohužel je k němu jen částečný scan rakouského technického průkazu. I tak ho ale bez problémů postavíte na veteránské značky. Garde je podle majitele v docela zachovalém stavu, jen má trochu promáčklý blatník.
BAVÍ VÁS AUTA A SVĚT KOLEM NICH? STAŇTE SE NAŠIMI FANOUŠKY NA FACEBOOKU!
Další dvě auta vypadají o kus lépe. Škoda Favorit MTX má platné doklady, je v pojízdném stavu a „nezasažena kutilem“ tedy v originálním stavu. I když... v autě je namontované LPG. Auto má najeto cca 80 tisíc kilometrů, pravý bok je odřený, stejně jako nárazníky, a je jasné, že bude potřebovat komplet nový lak. Posledním vozem v zajímavé sbírce je Felicie Cabrio MTX, ve velmi zachovalém a originálním stavu, na tachometru je číslovka 21 tisíc kilometrů a auto je podle všechno absolutně bez koroze. Jedná se o jeden z posledních tří vyrobených vozů, tedy model s novější maskou.
DOPORUČUJEME: Bublina splaskla? Ceny vetaránů klesají, teď frčí hudební nástroje!
Cena 3,5 milionu za všechno se nám zdá být trochu optimistická, ale na druhou stranu, shánět tyto auta postupně, to aby si na to člověk vzal rok dovolenou a stejně nebude mít zaručený výsledek. Největší hodnota této nabídky je právě v její ucelenosti.