Maniak, který v hrůzné masce nakupuje vražedné nástroje. To je hlavní postava nové reklamy Renaultu. Vypadá to, že se automobilka v “děsivých“ reklamách vyžívá, letošní klip totiž navazuje na loňskou sérii, kterou Renault připomíná Halloween.
Letošní halloweenská reklama Renaultu vzkazuje, že jeho auta mají jízdní režimy pro každého. I pro šílené masové vrahy.
Ve vtipném klípku totiž zabiják nemůže v obchodě odolat všemožným vražedným nástrojům, jenže to s nákupem seker a pil poněkud přežene a částka na pokladně ho trochu zaskočí .
Maskovaný chlápek pak přichází ke svému renaultu a po drahém nákupu se uklidňuje, až když navolí úsporný režim jízdy.
Renault tak propaguje svůj systém Multi-Sense, který umožňuje řidičům vybírat z několika jízdních režimů. Vybere si prý každý...
Halloweenské reklamy měla automobilka i vloni. V jedné z nich upíří kojenec potřísní sedačky v autě krví, jeho bledí rodiče si z toho ale nic nedělají – mají přece odnímatelné potahy od Renaultu...
V druhé loňské reklamě propagovala parkovacího asistenta zombie, které volant utrhnul ruce: