Audi

Potřebujete vytunit svou Audi R8 na výkon 1500 koní? No problem

Potřebujete vytunit svou Audi R8 na výkon 1500 koní? No problem

Je to trochu zvláštní, ale poptávka po extrémním tuningu s absurdními výkony je mnohem silnější v USA svázaných rychlostními restrikcemi, než v Evropě, obdařené ještě stále úseky německých dálnic s neomezenou rychlostí.

Na aukci Barrett-Jackson v Las Vegas byl právě představen prototyp upraveného Audi R8 první generace, s nímž můžete na každém tuningovém srazu rovnou vyrazit pro pohár za vítězství ve sprintu. Úpravce duPont Registry totiž zaznamenal potenciální zájem o extrémní výkonovou úpravu Audi R8 první generace, a tak se tomuto supersportu pořádně podívali na zoubek. Lépe řečeno na 5,2litrový vidlicový desetiválec, přeplňovaný dvojicí turbodmychadel. A když říkáme extrémní, myslíme extrémní. Desetiválec R8 vyladili na neuvěřitelných 1500 koní, což si vyžádalo adekvátní zesílení převodovky S-Tronic, která podle autorů úpravy řadí bleskově a navzdory mimořádné porci výkonu nemá R8 ani problém s turbodírou. No, těžko uvěřit.

No a nebo si pořídíte raději něco od Mansory?


Kreace od duPont Registry každopádně i díky trakci pohonu všech kol quattro dokáže sprintovat z klidu na stovku za něco málo přes dvě sekundy a sprint 0-240 km/h jí trvá pouhých devět sekund. Jaký rozdíl v porovnání s tou elektrickou... Zřejmě nejsilnější Audi R8 na světě se až na neortodoxní kombinaci dvacetipalcových předních kol a osmnáctipalcových zadních ráfků nijak zásadně neliší od originálu, takže údiv diváků i první místo na dragsterových závodech všeho druhu máte zaručeny.


Úpravci z duPont Registry plánují přestavět celkem pětadgacet exemplářů, takže pokud vám doma stojí R8 první generace a připadá vám k uzoufání slabá, určitě zavolejte do Chicaga. A kolik za tu legraci dáte? Litujeme, cena pouze na vyžádání...


 

TN.cz
Voyo

Sledujte Televizní noviny ve full HD a bez reklam na Voyo.cz

Důležité Události