U britského dealera je k mání nádherný exemplář vzduchem chlazené 911 Turbo z roku 1995, která dosahuje rychlosti 300 km/h a na tachometru má pouhých 42 tisíc kilometrů.
Ještě před pár lety stála poslední generace Porsche 911 se vzduchem chlazeným motorem spíše na okraji zájmu sběratelů, takže na řadu 993 dosáhli i fanoušci, kteří nedisponovali mnohamilionovými rozpočty. To už ale neplatí, takže ti, kdo do 993 stačili investovat včas, počítají zisky a ostatní musejí akceptovat horentní sumy, vždyť už tady pár příkladů bylo. Podobně jako v případě tohoto nádherného exempláře, který nabízí britská firma Hexagon... Porsche 993 Turbo v bílém laku Grand Prix je vybaveno paketem X50, zahrnujícím jinou řídicí jednotku motoru, chladič oleje, dvojitý výfukový systém a žluté brzdové třmeny vrcholné verze Turbo S. První majitel si neváhal připlatit také za paket X79 se sacími otvory v zadním křídle a předním nárazníkem z Turba S.
Staňte se naším fanouškem na facebooku!
Nadupané Turbo patřilo díky výkonu 430 koní a pohonu všech kol mezi nejrychlejší auta své doby, což dokazuje i sprint na stovku za méně než 4 sekundy a maximálka přesahující 300 km/h. Nabízený exemplář vyrobený v roce 1995 putoval do Japonska, kde byl jedním z celkem šedesáti X50 s levostranným řízením prodaných na tamním trhu. Auto má kompletní servisní historii a najeto pouhých 42 tisíc kilometrů. Výbava obsahuje elektricky ovládané sportovní sedačky, černé kožené čalounění, žluté pásy, klimatizaci a dva airbagy. A co za to? Tahle úchvatná 993 Turbo X50 čeká na zájemce, který bude ochotný zaplatit 200 tisíc liber, což je podle aktuálního přepočtu 6 milionů korun.
Doporučujeme: Unikátní sbírka zapomenutá ve stodole.
Dodejme, že zbrusu nová 911 Turbo S, která umí stovku za 2,9 sekundy a 330 km/h, přijde na 5,628 milionu. Takže nové, nebo víc než dvacet let staré Turbo S? Co myslíte?