Psali jsme o tom už téměř před rokem, ale nyní je to definitivní. Trojice malých aut koncernu VW, tedy Volkswagen Up!, Seat Mii a Škoda Citigo nástupce nedostanou, nahradí je malé crossovery.
Každý, kdo se s některým z těchto malých aut svezl, vám bude nadšeně vyprávět o jízdních vlastnostech, chuti s jakou se tyhle prckové vrhají do zatáček, a bude nechápavě mluvit o tom, že se s nimi dá v pohodě jezdit i po dálnici, ale to nic nemění na tom, že v roce 2020 tenhle trojlístek bez náhrady skončí. Protože jakkoliv to jsou skvělá auta, tak prodeje jsou daleko za očekáváním.
SEZNAMTE SE S NOVOU ŠKODOU KAROQ
Abysme byli přesní, tak slovenská továrna měla vyrábět půl milionu aut za rok, ale aktuálně je to jen něco málo přes dvě stě tisíc a objednávek nepřibývá. Vždyť třeba Citigo si v Čechách koupí jen 200 zákazníků měsíčně, klesá ale celý trh s malými auty, kdy stále víc lidí volí za stejné peníze raději jeté, ale větší auto.
DOPORUČUJEME: V Mladé Boleslavi řeší nástupce legendárního sportovního erka! Ale je tam jeden háček...
DOPORUČUJEME: Videotest - sourozenec Škody Citigo vás ohromí
Trojlístek však neumře úplně, jen se posune do jiného segmentu. A jak už stojí v titulku, bude to mezi malé crossovery. Takže velký Kodiag, menší Karoq, ještě menší Anuq a nejmenší Yoroq? No proč ne... Kvůli malému SUV, nebo-li crossoveru, končí i Fabia Kombi. Automobilky totiž mohou chtít za větší auto víc peněz, i když náklady na výrobu budou téměř totožné, jako s malým modele, segmentu A.
DOPORUČUJEME: Škodovka připravuje dvě levná auta pro indický trh