Říká se o něm, že je to auto, které všichni strašně moc chtěli, ale nikdo si ho nekupuje. My říkáme, že je to skvělé auto pro nadšené řidiče!
Všechno už o něm bylo napsáno, všichni ví jak jezdí, všichni by ho chtěli, všichni... Ne, není to pravda. Tohle auto znají jen ti, kteří s ním ujeli alespoň pár set kilometrů. Z kratičké projížďky toho moc nezjistíte, stejně jako vám nestačí přečíst si běžný redakční test nějakého pisálka, který je poblázněný z toho, jak ty „vostrý foukaný dvoulitry jako táhnou furt, že jo.“ Jenže BRZ je auto pro lidi, kteří s autem chtějí pracovat, kteří ocení víc než samotný výsledek tu cestu, jakou se k němu dostali... Přesto se ptám - jaký čas bude mít Subaru BRZ na okruhu v Mostě? Bude rychlejší než Golf GTI? A jak se mi to bude líbit?
DOPORUČUJEME: VW Golf GTI na okruhu v Mostě! Fungoval perfektně a byl i rychlý, ale jen jedno kolo. Proč?
Ještě předtím, než jsem ho do toho Mostu vzal, tak jsme spolu strávili pár stovek kilometrů na okreskách. Pak jsme přijeli na okruh v Mostě, a tam zkusili, jak mu sedí závodní asfalt. Upřímně? Byla to větší zábava než jsem čekal. Důvod? Asi jsem zvyklý na ostřejší auta na normální silnici, ale v bezpečí závodní tratě jsem si charakter BRZ mohl vyzkoušet doslova až na dřeň. Výsledek posuďte sami...
ČAS NA OKRUHU V MOSTĚ: 2:04
podmínky: sucho, +15°C, letní pneumatiky
DOPORUČUJEME: Tohle byla zábava! Subaru WRX STi a zasněžený autodrom - všechno smykem!
A jestli si máte BRZ koupit? Pokuď auta vnímáte i jinou optikou než jen poměrem cena a výkon, tak dává zatracený smysl. Je postaveno a navrženo ve stejném duchu jako se sportovní auta dělala dřív, určená k tomu, aby rostla zároveň s vámi. Není to hračka, kterou po pár měsících odložíte. Je to projekt, klidně na pár let. Je to jak s tím vaším řízením.