Za sedm let se jich prodalo přes dva miliony. A tohle je nový model. Luxusnější, propracovanější, ale přitom vlastně pořád stejný.
Dacia Duster se na některých trzích prodává pod označením Renault a francouzská automobilka se netají s tím, že jí obchodní úspěch Dusteru dělá radost. Není se čemu divit. Zákazníci za rozumné peníze dostávají pořádný kus auta, mohou si vybrat jestli chtějí pohon všech nebo předních kol a Duster patří mezi nejoblíbenější auta lidí co si kupují nové auto za svoje úspory, nikoliv jako firermní auto. Duster tedy i v nové generaci zůstává věrný svým hodnotám, ale přidává propracovanější detaily a víc tlačí na kvalitu. Nová palubní deska, čtyři kamery sledující prostor kolem auta, bezklíčové odemykání, automatická klimatizace... Přitom má Duster na rozdíl od asijských automobilek ceník tvořený tak, že si můžete sami vybrat, co je vám milé a co potřebujete k životu, a tak si nekupujete žádné zbytečnosti.
DOPORUČUJEME: Dacia Logan MCV Stepway - něco jako Audi Allroad pro chudé. Za ty prachy...
Co se techniky týče, vše osvědčené zůstává, jen to bylo zrevidováno. Dva benzínové a dva naftové motory, ale taky verze LPG, pohon předních nebo všech kol... A teď to nejdůležitější! Nový Duster půjde do prodeje v lednu příštího roku a automobilka slibuje, že základní ceny zůstanou na stávající úrovni.
DOPORUČUJEME: Raději bourat v mokré krabici od banánů, než v Dacii Duster bez airbagů. Podívejte se proč.