Když Škodovka prodala víc jak 3000 modelů Karoq ještě před oficiální premiérou, bylo to považováno za nepopiratelný úspěch. Čínská automobilka potřebovala na dvojnásobné množství aut necelé tři minuty.
Čínská automobilka Lynk&Co je úplný nová. Vlastně je stará jeden rok, jde o odnož společnosti Geely. Vznikla uměle a jejím cílem není primárně čínský, ale evropský trh, na který by měla vstoupit již v příětím roce. Aktuálně má ale svoje dealerství jen v Číně, a to na pouhých 150 místech. Pro prodej první šesti tisícové série nového Lynk&Co 01 tedy vsadila na online prodej na internetu. A vyplatilo se jí to!
DOPORUČUJEME: Na prodej přes internet vsadila v Číně i Alfa Romeo
Původně si na prodej vyhradila automobilka tři dny, ale nakonec jí na to stačilo přesně 2 minuty a 17 vteřin. Zájem byl obrovský, na tisíce lidí se nedostalo. A čím je tedy tohle auto tak zajímavé? Jezdí snad na vodu, nebo je úplně pro všechny? Ani jedno... Jde totiž o automobil, který Geely vyvíjela společně s Volvem. Abysme byli úplně přesní, jde vlastně o nové převlečené Volvo XC40, jehož první recenzi si na AutoTN.cz přečtete již zítra. Ale už teď vám může prozradit, že má v lecčems dobře našlápnuto. Lynk&Co 01 by tedy mohlo být dobré auto. Do prodeje jde s benzínovou a hybridní pohonnou jednotkou, cena byla v přepočtu něco málo přes půl milionu korun.
DOPORUČUJEME: Čínské elektromobily by se mohly vyrábět na Slovensku