Mini pod patronátem BMW už dávno není jediným modelem, ale plnohodnotnou značkou. Zato velmi svébytnou, takže její vedení musí experimentovat metodou pokusů a omylů mnohem víc než manažeři jiných automobilek. Je to jistě velice stresující, ale na druhou stranu krásná práce.
A tak třeba po neúspěšném Clubmanu s extravagantním asymetrickým uspořádáním dveří vyjel konvenčnější nástupce, Mini Coupé s nepříliš zdařilým provedením střechy také neudělalo díru do světa, a zdálo se, že třídveřový Paceman coby sportovnější sourozenec Countrymanu skončí také v zapomenutí.
Staňte se naším fanouškem na facebooku!
Doporučujeme: Klasický Mustang z roku 1965 se změnil v 1000koňové monstrum
Podle Hooydonka nesl velkou vinu na neúspěchu Pacemanu právě počet dveří. Ačkoli lidé nejčastěji cestují sami nebo ve dvou, stále vyžadují komfort jednoho páru dveří navíc, aby mohli občas někoho pohodlně naložit nebo jen hodit tašku na zadní sedadlo. Pokud jde o techniku, podobně jako u Countrymanu můžeme očekávat benzínovou přeplňovanou patnáctistovku, úsporný diesel a s velkou pravděpodobností také ostrou verzi John Cooper Works či hybrid.