Malé ostré Mini odjaktěživa milujeme. Mini John Cooper Works vypadá roztomile a vztekle zároveň, ale taky umí být pekelně rychlý. Na okruhu v Mostě se jeho časy pohybují kolem dvou minut. Komu to nestačí, může být ještě rychlejší, stačí si koupit některé ze speciálních provedení!
Další takové se připravuje právě teď, uvidíme ho ve Frankfurtu a nikdo nepochybuje o tom, že se dočkáme i jeho sériové výroby, vždyť podobné série už Mini vyrobilo dvakrát, vždy po dvou tisích kusech.
DOPORUČUJEME: Videotest Mini Countraman SD All4. Říkejte mu Minimax!
I tentokrát se jedná o Mini ve stylu Porsche 911 GT3, bez přehánění. Verze GP má svalnaté blatníky, širší prahy, závodní karbonové lízátko pod předním nárazníkem, masivní zadní křídlo a stojí na devatenáctipalcových kolech. Interiér pozbyl všech zbytečností a cinkrlátek, jsou tu ale nové sedačky, hasičák a hlavně lešení, tedy bezpečnostní rám. Na karoserii i sedačkách se pak opakuje číselné značení 0059 - jasný odkaz na rok 1959, kdy se první Mini narodilo.
DOPORUČUJEME: Závod Mustangu a Mini připomíná souboj Davida a Goliáše. Tohle video vás bude bavit!
Standardní Cooper S má 192 koní, verze Cooper Works disponuje 2341 koňmi, ale pod kapotou téhle bestie očekáváme výkon na hranici 250 koní. Jediné, co nás trochu trápí, je absence manuálního řazení. Na druhou stranu, u auta, které má čistě okruhové zaměření, jde předeším o co nejrychlejší čas a tam má řazení s pádly pod volantem určitě navrch. Jo, na tuhle hračku se vážně těšíme!
BAVÍ VÁS AUTA A SVĚT KOLEM NICH? ZAPARKUJTE (SMYKEM) U NÁS NA FACEBOOKU!