Vyrobí se jich jen 80 kusů a jedno stojí 55 milionů. Přesto se ani švédský supersport Koenigsegg Regera nevyhl crashtestům. A jako bonus prošel dalšími zátěžovými zkouškami...
I auto z malosériové výroby musí projít celým schvalovacím procesem a crashtesty jsou jejich nedílnou součástí. Takže i hypersport Regera s karbonovým monokokem prošel nárazem do zdi... Ale to Koenigseggu nestačilo, podrobil auto ještě dalším tvrdým zkouškám, ostatně video je víc než vypovídající.
DOPORUČUJEME: VIDEO! Nové nejrychlejší auto na světě jede 444,6 km/h
Jezdci s sportovním autem za desítky milionů korun jezdili přes brutální nerovnosti, testovací dráhy, mlátili do něj kladivem, Na to všechno přitom Koenigsegg vyčlenil jen jedno auto! Podle výrobce je totiž karbonový monokok tak pevný, že před finálním crashtestem stačilo jen vyměnit díly karoserie a auto se mohlo vypravit na tu nejtěžší zkoušku...
DOPORUČUJEME: Tesla představila sportovní auto, které zrychlí na stovku za 1,9 s a ujede 1000 kilometrů