Je to jedno z těch aut, které vás s největší pravděpodobností míjí. Dá se to pochopit, Citroën se nikdy netajil s tím, že hlavním trhem pro toto auto je Čína - z celkově vloni registrovaných 117 tisíc aut to bylo téměř devadesát tisíc právě pro Čínu. Alespoň že jsou tady ty tři tituly ze světového šampionátu WTCC.
Čerstvě představený Citroën C-Elysée se zvenku změnil jen trochu - všechno se odehrálo zejména na přední části auta, vzadu jsou nové jen lampy s 3D efektem. Palubní deska byla pozměněná aby se do ní vešel integrovaný sedmipalcový dotykový displej, na kterém ovládáte rádio, a nové mapy, kde jsou vybraná města a památky v Evropě vyvedena v 3D zobrazení. Paket Connect Nav pak umí hospodařit s dopravními informacemi v reálném čase. Co se techniky týče, tady nic nového nehledejte - podvozek tedy bude dál hlavně pohodlný a v nabídce jsou čtyři motory (benzínový PureTech 82 a VTi 115, turbodiesely HDi 92 a BlueHDi 100). Citroën C-Elysée se vyrábí ve španělském městě Vigo a na trh bude uveden v prvním čtvrtletí 2017, čínská verze je pak vyráběna Wuhanu.
Doporučujeme: Facelift pro Škodu Octavia
Tím nejzajímavějším na Citroënu C-Elysée jsou tedy tři tituly mistra světa ve světovém mistrovství WTCC, a to jak v poháru konstruktérů, tak jezdců. Citroën však WTCC opouští a nasazuje nový model C3 do mistrovství světa v rallye.