Porsche představilo novou verzi Porsche 911. Je o kus lehčí, nižší, má manuální převodovku, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál... Právě jsme se zamilovali!
Porsche nám před rokem slíbilo, že začne vyrábět auta pro řidiče, kteří se nechtějí vzdát požitku z jízdy. Už brzy se dočkáte videotestu 911 GT3 s manuální převodovkou, ale právě dnes pustila automobilka do světa informaci o modelu 911 T. Písmeno v označení znamená Touring, odkazuje na model z roku 1968 a skrývá v sobě celý balík věcí, který ocení především nadšení řidiči. Tady nejde o výkony na závodní dráze, tady jde o samou podstatu řízení...
Přeplňovaný šestiválec 911 T má výkon 370 koní a přes zkrácenou manuální převodovku a samosvorný diferenciál posílá výkon výlučně na zadní kola. Auto bylo výrazně odlehčeno, má tenčí okna, jednodušší výplně dveří chybí rádio s navigací a zadní sedačky, a celková váha je 1425 kg. Slušné, ne? Kromě toho má „téčko“ o dvacet centimetrů niží podvozek, sportovní výfuk, dodává se jen s Chrono paketem a za příplatek můžete mít i řízení zadních kol, což je věc, kterou si u běžné Carrera neobjednáte.
DOPORUČUJEME: Unikátní rozšířené Porsche RWB je na prodej. A za skvělou cenu!
911 T se začne prodávat v nejbližších dnech a její cena je cca 2,8 milionu korun. Na stovku zrychlí za 4,5 vteřiny a jede přes 290 km/h, za příplatek můžete mít automatickou převodovku PDK... Ale automat? Do takového auta? To by udělal jen blázen!